pasikeisi pressure regulating valve ir bus ledas. "ab" <ab@ab.ab> wrote in message news:kj7iqf$cl7$1@trimpas.omnitel.net... > As galiu dar karta kompa pajunges pries kuriant patikrinti koks buna > slegis. > > Kitaip tariant ziurint i > http://www.scribd.com/doc/133126614/Inpa-Loader-idle man idomu, kurie > parodymai yra svarbus ir kokie turi buti? > > rate Pre-injection > rate Main-injection > Rail-pressure > Pre-supply pressure > > Jeigu tarkim visas kuro padavimas vyksta taip (jeigu teisingai > isivaizduoju): bakas--->siurblys bake---->siurblys po > vairuotoju---->filtras---->didysis siurblys/su voztuvu---> .... rail > pressure sensor? ---> pressure acumulator ---> pukstukai, > > tai kur tie slegiai > yra matuojami ir is kurios vietos jie ateina? > > O is klaidu, jeigu atvirai man paciam nelabai aisku... rail pressure > sensor? > voztuvas ant siurblio? inline siurblys? > > Nezinau, dabar ka tvarkyti, kad nepasikartotu tas pats bajeris. Nors dar > neaisku, kaip rytoj - ar pavyks uzkurti. Aisku geriausia > butu gal jau ir apie masinos keitima pagalvoti :))) > > "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message > news:khitd4$un4$1@trimpas.omnitel.net... >>> - imobilaizeris; >> >> Pagal simtomus tai nepanashu >> >>> - kazkuris is triju siurblys >> >> greiciausiai po tavo sedyne galetu but >> >>> - pressure regulating valve (kur ant siurblio) >> uzsikuria ir jam esant uzstrigus abiejose padetyse, netgi atjungus fyske >> kuriasi >> >>> - pressure sensor (kur ant railo) >> kuriasi ir be jo >> >>> - siurblio saugiklis bagazinej (prie akumo lyg ir perziurejau visus ten >>> esancius saugiklius - nie vienas neatrodo trukes)\ >> >> jei buvo uzsikures tai ne, bet tie saugikliai viena kart buvo sukele >> galvos skausma, jie kartais susivirina arba vel atsivirina. >> ten dar ir reles dvi zalios yra, sukeisk jas vietom >> >> >>> - kazkur forume paskaiciau, kad pvz koks akumas dar gali nepakankamai >>> sroves paduoti, ko pasekoje siurblys nesuveikia kaip priklauso? (jauciu >>> kad bullshit) >> panashu i bullshit, veikia ten viskas prie 11voltu net, tik, kad >> starteris nepasuka. >> >>> Kokia nors pakaitinimo zvakiu rele? >> >> jei nebuvo -12 kurimo metu, tai turetu but px tiek rele tiek zvakes. >> >>> Uzsalo kuras (pilu is nestes o ir temperatura buvo ne daugiau -10), nors >>> dabar bake yra maziau nei 15ltr - gal jeigu siurblys, didesnis kuro >>> kiekis padetu? >> >> nebutinai >> >>> ... >>> ...? >>> >>> Galvojau imobilaizeris, nes raktas pats is saves jau neatrakina duru. >>> Jeigu jis butu, tai turbut ir starterio nesuktu? >>> atjungiau net ta i komonraila isukta pressure sensoriu - bet irgi nieko >>> nepasikeite. >> >> uzkurime nedalyvauja tas sensorius >> beto ten ne joks komonrailas, o jis vadinas "pressure acumulator" >> >>> Man kazkaip svieciasi, kad cia siurblys kazkuris? Kuris yra kazkur po >>> vairuotojo kojomis? Ryt dar laukia bandymas, kai akuma pasikrausiu per >>> nakti. >>> Kaip patikrinti tuos siurblius? Per ta permatoma zarna turetu imho >>> matytis, kad kuras juda? bandyti atjungti ta slanga prie kuro filtro? >>> Turetu buti kuro siurblio garsas? >> >> numauk kuro padavima nuo filtro ir ziurek ijunges degima, turi pystelt >> srove kaip reikalas. >> >> siaip pagal gedimu daznuma tai pirmoj vietoj inline pompa po vairuotojo >> sedyne. antroj - camshaft daviklis. > > >