Tema: Re: Ką manot apie šitą bė ėm vė?
Autorius: Tomas
Data: 2013-03-15 13:24:10
p.s. nors iš nuotraukų vaizdas neblogas, paprašyk pora paskutinių psl
serviso knygos, jei istorija normali, tai galima rizikuoti.
vistiek geriau nei lietuviškų pardavėjų pasakų klausyti, man neužtenka
kantrybės.

"Tomas"  parašė naujienų news:khuslc$dk9$1@trimpas.omnitel.net...

inhaberis iš rytų. tokiu atveju aš arba apeinu, ypač kai mašina be
akivaizdaus defekto, arba prašau pažįstamo vokiečio, kad pakamantinėtų. Su
babajais būna, kad nedasako kažko. Su rusais ir jugais dar blogiau.
Jei inhaberis vokietis - telefoninu pats, 99% pasako viską iki smulkiausių
įbrėžimų.

šiaip jau už tą kainą galima ir geresnį variantą rasti, tik geriau ieškok su
kažkokiu defektu. Tas "bendras nudėvėjimas" gali būt toks apgaulinga, bus
techniškai lyg tvarkinga, bet tokia nugraužta ir numyžta visa.

"Edvinas"  parašė naujienų news:khula0$4vr$1@trimpas.omnitel.net...

Radau mobile.de vieną tokį E46: http://bit.ly/10PaWzA

Turintys telepatinių savybių bei šiaip įžvalgūs ką pasakytumėt apie tokį?