Tema: Re: OFF: del posukio svirteles
Autorius: svyt
Data: 2013-01-03 20:47:46
tu gal vaziuodamas ziurek i situacija prikyje toliau savo nosies. man pvz
kad posuky rodytu noristi tik lenku, prancuzu mazuose zieduose, kai varau su
sunkiasvore masina, ar zmogus varys ziedu ar issukines, vilniuj, dar ne
karto nesutikau situacijos kad butu posukis reikalingas, ir taip viskas
aisku, kita karta zmogus nespeja parodyt posukio kai jam kazkas uzkerta
kelia, ir metas man po ratais. ypac ta pajauti pavazinejes kokiu ford
tranzit kai matai viska is toli.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)