Tema: Re: 195/65 R15 padangai su skardalais ir dangtelais
Autorius: Martis
Data: 2012-11-02 12:06:12
Na jos ir vizualiai kaip naujos.

"Darius Styra"  wrote in message news:k6rhp5$evk$2@trimpas.omnitel.net...

   Praktiskai nenaudotas nesenai siulino pirkti - neva 100km pravaziuota -
kazkokios dunlop, po250Lt/vnt - tai mano nokian rsi 3 ziemas atvazinetis
daug geriau atrode.
   Siaip daug kas net neisivaizduoja kaip atrodo ir kaip vaziuoja naujos
geros zioemines padangos - tai belenkoki sh galima kaip naujas parduot.

   Styra

"Martis"  parašė naujienų news:k6rh19$e8j$1@trimpas.omnitel.net...

2009 metai 27 savaite, jei gerai issifravau. Bet jos nenaudotos praktiskai.

"Velnias"  wrote in message news:k6r37r$umq$1@trimpas.omnitel.net...

Kelintu metu pagaminimo padangos?