Tema: Re: bmw x3 +/-
Autorius: Nino
Data: 2012-08-28 10:15:30
On 8/27/2012 10:14 PM, Igaliotinis wrote:
> cia matyt groja kitkas. 150kkm nuvaziuoti nuo nulio LT vs. nuvaziuoti
> nuo nulio kokioj nors DE
>
> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message

Tai isvada tokia, kad jei rida, tarkime 180 000, yra tikra, tai nera
taip ir blogai (be pneumatines pakabos :))

kitas klausimas, gal kas esat susidure - tie masinu varytojai klastoja
serviso knygeles ? t.y. ar galima tiketi serviso knygelemis kaip ridos
indikatorium ? Ar pvz krasta gali patikrinti ar nebuvo su rida kazkas
daryta ?

gal turit nuomone apie 3.0sd variklius ? konkreciai ziuriu sita:

  http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-x3-3-0-l-visureigis-2373835.html