Tema: Re: help igaliotinis apip*so!
Autorius: Arnas
Data: 2012-07-13 10:47:44
hm, kad lyg pas e60 skaichiau kad nerodo o ir TIS'as siulo jungti davikli i
sistema ir matuoti.. sukant startery prie ~190rpm buna apie 8 barus raile.
tai bandyt keist ta reguliatoriu ant pachios HP pompos? o koliko gale kur
yra pressure regulating valve, jis negali but kaltas? prieky esanty slegio
davikly uzhvedimo metu bandzhiau atjungti, nieks nesikeichia..

"Igaliotinis"  wrote in message news:jtnap8$2t0$1@trimpas.omnitel.net...

rodo, eik i dde live data. inpa tikrai rodo, disas man nepatinka, kol ka
nors sugalvoja, tai uzmigt gali:)
jei slegis maziau 3 bar tai gali jau ir nesikurt. siaip ten yra ankstinimo
voztuvas ant HP siurblio (pressure regulating valve), tai jis buna uzstringa
vienoj padety arba kitoj. tai jei uzstinga uzsidares, tai slegis virshija
1300 bar tai belekaip dreba uzkurus arba visai kompas gesina, o jei maziau
kaip 200bar tai irgi arba sunkiai kuriasi arba visai nesikuria.
ir siaip , turbut zinai, kad problema nr1 su aukstu slegiu pas visus e39 ir
pirmus e60 yra kontaktai ant slegio daviklio, kuris isuktas i slegio
akumuliatoriu.. pabandyk kurimo metu patampyt/pamalt kontaktus ranka
uzkishes uz koliko. gali visai fiske atjungt tada kuriasi bet traukia kaip
svyto alfa.