Tema: Re: Q: kaip jus kariaujat su Krasta?
Autorius: zhegonskas
Data: 2012-05-05 04:42:10
mes tai kazkada gerem su igaliotiniu, atveza uzsisakytas baltas bmw
kepures. isimam - ble ziurim isterliotos. siunciam atgal, bybiais per
telefona apseriam, atveza naujas. Vel blet purvinos!!! Nu ir taip kelis
kart is eiles!!! O po to Igaliotinis sako - ble, man atrodo, kad
nesulauksim jau tu kepuriu siandien. baigiam remontuot, plaunames
rankas ir varom be kepuriu alaus gert.