Tema: Re: Klaida: Self leveling suspension inactive
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-04-25 12:42:30
8699 52968, buna laikas nuo laiko ishjungtas, biski ryshys kromely
prastokas.

Del problemos tai sugede kazkas. Reikia imt taisyt ir bus matyt. Del klaidos
ziema, tai cia problematiska vieta, net kazkoki SIB buvau mates apie tai -
bugas (pavaziuoji simta metru, uzdega skydely klaida. ishjungi degima,
ijungi vel ir viskas gerai tada buna), velesnej kartoj ishspresta.