Tema: Re: Q: apie e39 :)
Autorius: urchin23
Data: 2012-04-19 13:56:33
Nu hz, galvos neduosiu :).
Tiesiog E46 forumuose teko matyti temas apie stabdziu skysti :) Man meistrai
irgi pasake kad laikas keisti ir po to po 2 metu vel pasirode laikrodukas :)

Inspectionas / oil service ten atskiras skaitliukas km sukasi. Viena karta
inspection, kita oil service. Bet cia kiek atsimenu galiu kazka painioti.
nesu bmwdriveris dabar, tad atleistina :)