Tema: Re: Naujo 5er apzvalga
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2012-03-26 12:33:51
Kretinas tas mano BMW pardavėjas, kai pagalvoji. Sako jis man: „Imk vairą „M
Sport“. „Ir kam man“, sakau, „tas „M Sport“ vairas?“ „Mažesnis“, sako,
„sportinis“.
Aš patylėjau ir sakau: „Klausyk, o gal turit didesnį vairą?“ Tas apšalęs.
„Rimtai, sakau, aš didesnio norėčiau – kuo didesnis vairas, tuo patogiau
vairuoti, statyti mašiną aikštelėje.“
Nebesiūlė man „M-Sport“ opcijų daugiau. Jokių.

Skaitykite daugiau:
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/gatve/radikalus-bmw-5-automobilio-pirkejo-ispudziai-n-14-221-206000#ixzz1qDK1Zkdz

"padugne"  parašė naujienų news:jknq3q$6gb$1@trimpas.omnitel.net...

On Sun, 25 Mar 2012 22:00:58 +0300, asd wrote:

> Gal grupso ekspertai nores pakomentuoti pirkejo komentarus?
> http://www.15min.lt/naujiena/gazas/gatve/radikalus-bmw-5-automobilio-
pirkejo-ispudziai-n-14-221-206000

O jei taip trumpa koNSpekta? Bais daug raidzhiu, neiveikiu.

--
kthxbai.