Tema: Re: E39: dingsta vairo stiprintuvo skystis, putoja
Autorius: audrius
Data: 2012-03-25 01:00:30
hm, esu atidarinejes kelis kart ta bakeli gyvenime, nu bet suputojusio neteko matyt
o atidarinejau (e36) todel, kad siulblys leido garsus, nesuprasdavau kodel, pasitaise dapylus 2mm virs max zymos
siurblio keist nereikejo, kaip jau siule kai kurie garazo ekspertai

statau uz skyle vamzdy ar slangoj

"70005" <70005@usa.net> parase naujienu news:jkkqaa$184$1@trimpas.omnitel.net...