Tema: Re: telefono paruosimas
Autorius: Kostian
Data: 2012-03-17 01:58:30
ok, aciu.
o mikrafas bus?

tai grubiant sakant bloka idedu, laidus sukisu ir viskas veikia per
gamyklinius dinamikus? ar apsimoka ta daryti (blokas apie 250 lt) ar isideti
sena nokia isorini bluetooth kur metosi garaze? :)  (klausiu del to ar
susijungia viskas tvarkingai ir pan). o kaip pats valdymas? (nera kaip ir
jokiu mygtuku)