Tema: Re: Q: kiaules universalo bagazine nesilaiko
Autorius: Karolis
Data: 2012-03-11 10:54:05
o kurioj vietoj cia blogai ? tipo kad pakeiciau ne visa laida o tik ta gala
kuris blogas?ar kad sulitavau prie garsiakalbio?:) o kai sulauksim optikos
tada ir bus matyt lituosim ar nelituosim:) beje jei taip pagalvojus pries
kokius 5 metus, gal kiek daugiau ta pati kalba buvo apie elektronikos
prikistas masinas , tipo pz cia jau ranku neikisi nieko pats nepasitaisysi ,
ir pan, nu ir ka taisomes patys, is principo nekyla rankos duot kazkam
raklinet elektra kai galiu pats pasidaryt, ir dar gausiai abejoju ar koks
nors elektrikas servise nebutu padares ta pati arba dar blogiau(pvz ant
skrutkes) , nesakau kad visi taip dirba bet nu gi nestovesi uz nugaros ir
neziuresi ka daro.

p,s Nei vienos savo masinos neesu vares pas elektrika ir kol ta sugebu pats
nevarysiu...