Tema: Re: REQ: Kontaktu tds siurblio meistro Kaune
Autorius: svyt
Data: 2012-03-11 02:12:26
ir baik gasdint zmones svytu, parase zmogus isgvildentos temos reziume,
kazkas atrase, kad tai primena mano teiginius ir jis net nebando gint savo
teiginio... svyt net ne vaikus gasdina, bet ir tokius grupso autoritetus
kaip dainusi, kuri siaip niekas nesugebejo isgasdint iki siol... blin,
organizuoju pazinciu vakara- svyt ne toks baisus kaip ji piesia, valanda 30
llitu, diskutuoju bet kuria tema su susirinkusiais :DDD (susirinkus maziau
10 asmenu, vakara laikyt neivykusi) pavaisinsiu saslykais su svyt padazu
(pats sukuriau, neiprastas bet skanus).
nera vienos tiesos.

--
vyt/ /