Tema: Re: pašildymo varikliukas (E39)
Autorius: tOMZY
Data: 2012-02-01 19:17:15
jasna. Atjungiau.
Beje, pas mane, kaip suprantu, tik  Aux. ventilation. Tai šits tik vasarą -
vėdinimui? :)

"Igaliotinis"  wrote in message news:jgbote$9m3$1@trimpas.omnitel.net...

min 15minuciu.

bet saugok akuma. kiek minuciu naudoji, tiek mazdaug km x2 veliau reikia
nuvaziuot, kad pasikrautu akumas. na cia bent pagal naudojimo instrukcija,
turetu turbut but manuale parashyta. tik nesumaisyk aux. vent. su aux. heat.
:D