Tema: Re: Iskra pakaitinimo zvakes?
Autorius: svyt
Data: 2012-01-30 20:16:26
net jei tiek pat kainuotu deciau iskra o ne bosh., nepasiseke man karta su
bosh, pernai susidejau iskra, pries kelis men perziurejau, visos 6 dirba.
(e34 524 i kiekviena eina atskiras laidas, labai lengva tikrint, nereik
nieko nusukiot, nu tik prieit prie reles, nuimi fiske ir matuoji varza)

--
vyt/ /