Tema: Re: Benzo siurblys
Autorius: Vai
Data: 2011-12-18 16:44:51
cia man taikai? Mano vienas is darbu keisti siurblius, zinau kam vezam
kokius gaunam atgal ir kas daroma ir nedaroma. Ir apskritai daznai, kad
klientui butu pigiau, isvis perdaroma kolba, statomas visai kitas siurblys.
Kuo krutesne deveta tacka, tuo labiau verkia klientas,  kad brangus siurblys
uzu 500 ar 1500 :)