Tema: Re: Del dzyzelio pakaitinimo zhvakiu
Autorius: FX
Data: 2011-11-03 12:41:14
Tai zhaltai ash tau nieko nesakau, bet vistiek zhinai moterishkei netinka
kvepeti supuvusiu kiaushiniu kvapu nuo duju, o ir ish vaiku ko gero
darzhelyje tychiojasi grupiokai, kad jie su tokiu kvapeliu ryte atvaro.
Shlykshtus tas daiktas etilmerkoptanas nes itin mazhi kiekiai jau duoda
stipriai juntama kvapa, o jei pastoviai tokioje mashinoje vazhineji tai ir y
oda isigeria, bet duju kitaip negalima enduseriui pardavineti nepakvepinus
ju, kad leak'o metu lengviau identifikuoti butu :DDD na anyway chia ne mano
reikalas, dzhiugu, kad ekonomija ir t.t. del jos verta ko gero pasiaukoti ir
nekreipti demesio y kvapa :DDD

FX

"911"  wrote in message news:j8tqc0$bkp$1@trimpas.omnitel.net...

kaip tik l.dziaugiuosi savo sprendimu ipist ten duja.
Va savaitgali iki rygos, nesigavo nei 10l dujos/100km ;) Si savaitgali
pajuri aplankysim, paskui druskininkai dar kazka, pries sventes i kalnus ir
dujos iranga bus jau atsipirkus. labai viskas gerai ir dziugina.
Jau neskaitant kad vaiku i darzeli veziojimas ir jos vazinejimas i darba man
nebekainuoja 700 o tik 400 ;)

o siaip tai tuyriu ir dyzelini lygiai toki pati modeli jau metai nupirkes ir
angare pastates, tik reik motora sutaisyt ir vairas blogoj pusej :D Bet su
salyga kad tie motorai problematiski, buvo priimtas sprendimas jamt
benziniuka ir nesukt kiaushu.