Tema: Re: Tech patikra (tesiant tema)
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-03-12 21:13:38
As dar tais laikais, kai turejau iksa, jau tada TA acisedo shalia su tokia 
dezhe ir matavo po kiema stabdymo minusini pagreity, jei taip galima sakyti.


"Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message 
news:gpbltr$2eb$1@trimpas.omnitel.net...
> Man asmeniskai TA dar tolokai, t.y. 2010.11.
> Bet siaip klausimas toks va atsirado bevartant Service Manual'a.
> Prisiminiau TA su 325iX'u ir iskeliau klausima.
> Gal kas zino atsakyma.
>
>
> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:gpblq0$2a2$1@trimpas.omnitel.net...
>> TA gresia?
>>
>> Siaip ant Lietuvos kruva 4wd tikru laksto. Galiu paklaust draugu, kaip 
>> jiem tikrina, jei reikia.
>>
>> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message 
>> news:gpbj31$uev$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kaip is tiesu yra?
>>> X5 (e70) manau niekuo nesiskiria nuo kitu Xdrive, taigi stabdziu patikra 
>>> TAC'uose turetu buti panasiai problematiska.
>>> Pagal knygele (Manual Service) transportuoti Auto tik viena besisukancia 
>>> asimi DRAUDZIAMA (nesvarbu ar priekine ar galine besisukancia).
>>> Tada persasi nuomone, kad stabdziu patikra, kai sukasi tik viena asis 
>>> irgi yra DRAUDZIAMA.
>>> Atsimenu turejau 325iX (e30) tai kelis metus stabdziu tikrinti 
>>> atsisakydavo patys, veliau karta isdriso ir ne nusijuoke nuo mano 
>>> nuogastavimo "Ar taip galima?".
>>> Kaip yra ir kaip turetu buti istiesu?
>>> Nes pvz DE TUV'as visus 4WD stato ant dvieju besisukanciu "backu", o ar 
>>> LT tokiu yra?
>>>
>>>
>>
>
>