As dar tais laikais, kai turejau iksa, jau tada TA acisedo shalia su tokia dezhe ir matavo po kiema stabdymo minusini pagreity, jei taip galima sakyti. "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message news:gpbltr$2eb$1@trimpas.omnitel.net... > Man asmeniskai TA dar tolokai, t.y. 2010.11. > Bet siaip klausimas toks va atsirado bevartant Service Manual'a. > Prisiminiau TA su 325iX'u ir iskeliau klausima. > Gal kas zino atsakyma. > > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gpblq0$2a2$1@trimpas.omnitel.net... >> TA gresia? >> >> Siaip ant Lietuvos kruva 4wd tikru laksto. Galiu paklaust draugu, kaip >> jiem tikrina, jei reikia. >> >> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message >> news:gpbj31$uev$1@trimpas.omnitel.net... >>> kaip is tiesu yra? >>> X5 (e70) manau niekuo nesiskiria nuo kitu Xdrive, taigi stabdziu patikra >>> TAC'uose turetu buti panasiai problematiska. >>> Pagal knygele (Manual Service) transportuoti Auto tik viena besisukancia >>> asimi DRAUDZIAMA (nesvarbu ar priekine ar galine besisukancia). >>> Tada persasi nuomone, kad stabdziu patikra, kai sukasi tik viena asis >>> irgi yra DRAUDZIAMA. >>> Atsimenu turejau 325iX (e30) tai kelis metus stabdziu tikrinti >>> atsisakydavo patys, veliau karta isdriso ir ne nusijuoke nuo mano >>> nuogastavimo "Ar taip galima?". >>> Kaip yra ir kaip turetu buti istiesu? >>> Nes pvz DE TUV'as visus 4WD stato ant dvieju besisukanciu "backu", o ar >>> LT tokiu yra? >>> >>> >> > >