Tema: Re: ASC+T
Autorius: chikirap
Data: 2009-03-09 22:03:11
nezinau ar apie ta pati kalbam, bet ex e46 as nelabai jausdavau kad jis 
kazka veikdavo del soninio slydimo (gal nieko ir nebuvo ideta? :) ), o va 
e90 tai jauciasi kad jis valdzia ima i savo rankas :) labai neprievartavau, 
bet svelniau darant - nei greitis nepadeda :)

-- 
E90, ex E46, ex E36, ex E30
"Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message 
news:gp3lc9$uk2$1@trimpas.omnitel.net...
> sunkiaUUU... :)
> Matai, reikia isbandyti "normaliom" salygom. Bet sprendziant is to, kaip 
> lengva pamesti gala su ASC+T, speju, kad prie sistemos pajungus 2 
> priekinius ratus ir kelis gudresnius daviklius padetis radikaliai 
> pasikeite :))
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:gp3jre$sbq$1@trimpas.omnitel.net...
>> su ESP zhinok sunkiai.... :)
>>
>> -- 
>> Dainius
>>
>>
>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message 
>> news:gp3h2p$o3n$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nepazystu DSC tiek gerai, kiek ASC+T, bet tikiu, kad ant ledo visiskai
>>> nesunkiai padaroma.
>>>
>>> "Nerijus 330Ci" <nerijaus@namai.lt> wrote in message
>>> news:gp0b68$mbj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> e46 su dsc bent kiek bandziau niekaip nepavyko isprovokuoti
>>>> neprognozuojamo slydimo nepavyko, bandziau ir gerokai prie didesnio
>>>> greicio negu 50.
>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message
>>>> news:goumb2$gfa$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Sita pastebejau, kai dziaugiausi RWD neviesuose keliuose :)
>>>>> Aciu, kad patvirtinai pastebejimus :)
>>>>> Bet atskleisiu tau paslapti, nuo 40-50kmh E46 ant leduko/privazineto
>>>>> sniego isprovokuoti kam nors negeram dideliu pastangu tikrai nereikia 
>>>>> ;))
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:goujth$e0f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Jei kam idomu, tas reikalas zhiuri vairo padeti. Su ta salyga, kaip
>>>>>> kazhkada minejau, net blogomis salygomis E46-ta ishprovokuot padaryt 
>>>>>> ka
>>>>>> nors negero reikia pasistengt.... :)
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> Dainius
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
>