kodel tu galvoji, kad E90 stoja geriau nei E46? Gi vistiek viskas pasibaigia banaliu mechaniniu sukibimu tarp padangu ir kelio dangos.... -- Dainius "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message news:gp0bn9$n4t$1@trimpas.omnitel.net... > nu va, atsakei pirmiau, nei paklausiau :) > O jei toliau gilinantis, kaip ten yra tarkim ant to 330tada, jei balvaskes > uzsuktos? siai realiai, speju, jos ten be tolko..nes vienas par mum turi is > usa e92 328i(230ag? berods), ten pas ji prieki 300x24, bet speju uz e46 > stoja kokius 3kartus geriau :) > "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message > news:gp0b36$lph$1@trimpas.omnitel.net... >> On Sun, 08 Mar 2009 13:34:29 +0200, Ablasiejus wrote: >> >>> Kadangi nusimato visu stabdziu keitimas mano e46, mastau apie sioki toki >>> upgrade/downgrade. >>> Tarkim jei as taip imu, ir i prieki susidedu didesnio diametro. Dabar >>> sedi 300x22 prieki, padarom ->> 325x25 (nuo e46 su 3.0). Gala palieku ta >>> pati (294x19). >>> Ar gausiu as koki pagerejima? (nu kad tuos didesnius uzkaitinti zymiai >>> sunkiau-ta suprantu, bet ma ntas neaktualu) Ir jei skaityt, apie e46, as >>> isbalansuociau stabdymo jega priekis/galas? >> >> Gausi pablogejima. Nes padideja neamortizuotu daliu svoris. O tai >> reiskia, kad masina prasciau stoves ant kelio beigi nukentes komfortas. >> Gamintojai ten ne be reikalo taupo kiekviena grama ir deda zymiai >> brangesnes aliuminines dalis. >> >> Stabdymas isliks tas pats. >> >> -- >> In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs, >> but he did not eated dem. > >