Tema: Re: E46 Navi?
Autorius: Fla
Data: 2011-09-18 21:01:06
Man isvis kartais kyla klausimas, kas perka tuos dynavinus.

Is vienos puses, kaip ir poor man's gamyklinio navi replacement'as.
Na tiems, kas normalaus neiperka. Bet velgi - gausiai overpriced.

Vienintelis logiskas paaiskinimas - kai nusiperka sena masina, ir laaabai
reikia navigacijos, bei nenori ant lango klijuot. Nors su prie lango
priklijuojamu - bent jau paslept galim kai nenaudoji. O sumontuotas
vaizda visa laika gadins su savo tragishku/kitaisku dizainu. Turiu
omenyje dizaina to, kas rodoma ekrane. Ar galbut galima nustatyt, kad
jis isijungtu tik rankiniu budu (t.y. uzkurus pats savaime neisijungtu,
butu juodas/neaktyvus ekranas)? Tada gal ir geriau uz prie stiklo priklijuota..
Tik va radija ir kt. pasikeis i kitaiska :)

O jei det vien del mp3 ar pan. palaikymo, tai imho visai nesamone - geriau
jau tada turetu but kazkas is tokiu:
   http://www.dsound.lt/lt/168-bmw-usb-sd-mp3-yatour-adapteris-automobiliui.html
   (200lt, china pigiakas)
   http://www.maintronic.de/en/products/cp600bmw-mp3-player.html