Tema: Re: Gal kas buvote apžiūrėti šito E46?
Autorius: audrius
Data: 2011-09-16 12:04:17
jeigu tikrai daugiau nei vidurkis kaina - turi buti tikras ledas, nes uz vidurki jau galima nusipirkt leda
auksta kaina negarantuoja, kad nenusipirksi gaidzio
kai buvo perkama auto (ne bmw, bet galioja visoms), buvo ziurima uz 28k, vidurkis 20-23k taciau paziurejus servise buvo pasibaiseta, mashina emusi stoga,  arba kazkas ant jos uzvirtes, po menesio jos kaina tam paciam autopliuse buvo... 17k
tavo ziurima auto is pietu sahlies, bus geras kebulas, isskyrus jei duazta, bet reiktu paziuret ar nebuvo nujota pvz su 50kkm nekeistais tepalais ar neuzparintas variklis, tarkim nuosedos radiatoriaus bakelyje, akivaizdziai atidarinetas variklis (nubraizyti voztuvu dantelio varztai, arba net kitoks idetas) ir t.t. as visu antriniu pozymiu nepasakysiu, bet servisistai mato