Tema: Re: e39 variklio problemos 2
Autorius: Dainiakas
Data: 2011-09-09 13:44:07
na rida tai gerule, tikriausiai tikra:)
tik, kad ji nesikeicia, nes ir anie errorai ir shitie ant tos pacios ridos

"Igaliotinis"  wrote in message news:j4coq7$um1$1@trimpas.omnitel.net...

Engine speed                              1898.10  1/min
fuel pre-supply pressure                     3.30  bar
Einspritzmenge                               0.00  mm^3
RPC rail pressure                          753.01  bar
Fehler aufgetreten bei                   655350.00  km

Cia tai labai jau negrazu.
uztat rida grazi :)