Tema: Re: Blokuotas reduktorius (LSD) E46 328/330i
Autorius: svyt
Data: 2011-09-09 09:24:10
ant ledo ar zvyro 2x greiciau isibegi, nu siaip jei uzbuksuoja vienas ratas
stringi, tai blokuotu reduktorium antras istraukia, jei varai keliu, ir gale
vienas ratas jau eina rou, antras dar itraukia tave ant kelio. bet- kaip su
raliniu oro filtru- padangos laiko 1000km, tilto tvirtinimas irgi panasiai,
reduktorius irgi neilgiau, nes jis skirtas vazinet zvyru-ledu.(cia apie
pilnai blokuota reduktoriu, tarpiniai variantai kad ir su sinchro mova, ar
jungiamas mygtuku, gali but gana praktiskas sprendimas)

--
vyt/ /