Tema: Re: E39 kiaules problema - galines durys
Autorius: triptronikas
Data: 2011-09-03 13:21:52
O cia is pat pradziu pas tave buvo? Hmz...pas mane tai buvo, kad prikepe ta
plastmase (antgalis) prie aliuminines spynos dalies ir trosas tada tiesiog
nuluzo per sujungimo su plastmase vieta...siaip jei jau isardes, tai nuvaryk
I koki shrota ir paimk kita troseli bei pabandyk pasikeist... (kiek zinau
pastatyti uzima laiko...)..

"OMG"  wrote in message news:j3sui2$7nk$1@trimpas.omnitel.net...

Na jo, kalba eina apie
http://i285.photobucket.com/albums/ll44/nny528i/Door%20DIY/IMG_1243.jpg
trosiuka. O bet taciau, neatrodo ten niekas prikepe isardzius. Issoke
is savo vietos irgi nebuvo. Tiesiog toks jausmas, kad trosas siek tiek
per ilgas, kad normaliai pakeltu ta uzrakta. Keista jeigu jis issitampo.