Tema: Re: e36 318IS grandinė
Autorius: Aivaras
Data: 2011-08-18 17:24:17
Buvau apturejes sita reikala su e36 is. Zodziu grandine reikejo keist nes
pasitampius buvo, visi itempejai, nes jie ten yra keli, vienas rodos
hidraulijis, kiti vadinami "basmakais" ir kelias zvaigzdes rodos irgi. Tai
po sito remonto tas ziaurus barskejimas dingo, bet pradejo uzt nauja
grandine, bet po 20-30k prisitryne, baigesi.