Tema: Re: dėl automato
Autorius: Didzkis
Data: 2011-08-17 08:22:51
e39 manual'e rašė apie automatą
kad N padėtis faktiškai perjungti jei slidžiame kelyje gresia užnešimas.
Bet kad elektronika tam reikalui yra.

Šiaip į N geriau nejunginėti, nes negerai automatui.

Uošvis atvažinėjo Audi 100 automatu gal 15 metų.
Pardavė kitam žmogui, tas važiuodamas jungė į N ir dėžę per 2 sav užlenkė.

Servise meistrai durnium išvadino ir įdėjo kitą šrotinę ir po šiai dienai važiuoja.