e39 manual'e rašė apie automatą kad N padėtis faktiškai perjungti jei slidžiame kelyje gresia užnešimas. Bet kad elektronika tam reikalui yra. Šiaip į N geriau nejunginėti, nes negerai automatui. Uošvis atvažinėjo Audi 100 automatu gal 15 metų. Pardavė kitam žmogui, tas važiuodamas jungė į N ir dėžę per 2 sav užlenkė. Servise meistrai durnium išvadino ir įdėjo kitą šrotinę ir po šiai dienai važiuoja. On 2011.08.16 22:02, Dainiushas wrote: > kad būtų galima pastumt mašiną esant reikalui? > > On 08/16/2011 09:55 PM, Pjero wrote: >> taj kam tada aplamai N padėtis ? ;)) >> >> >> >> >> "Dainiushas" wrote in message news:j2eebi$d0p$1@trimpas.omnitel.net... >> >> šiaip automatas yra tam, kad mažiau junginėt. Jei ką :) >> >> On 08/16/2011 09:27 PM, padugne wrote: >>> On Tue, 16 Aug 2011 21:23:17 +0300, Pjero wrote: >>> >>>> Baisiai esu pripratęs manual dėže leisti ant laisvo riedėti karutį, ko >>>> pasekoje ekonomija tikrai jaučiama. >>> >>> Jei riedetum neisjunges pavaros tai ekonomija butu dar labiau jauciama :) >>> >>>> Dabar persėdau ant automato ir kyla klausimų. 1. ar labai didelis blogis >>>> riedant jungti N padėtį, (girdėjau kad tipo dėžėj siurblys lėčiau >>>> sukasi) >>> >>> O kam? >>> >>>> p.s. rieda ir automatas, bet nervuoja kai prie šviesoforo reikia >>>> stabdžiais laikyti, kaip kokį kumelį vadelėmis ;)) dyla kaladėlės ir >>>> šiaip lyšnas užsiėmimas. >>> >>> Tai tada ir perjunk. Kai sustosi prie sviesoforo. >>> >> >