Tema: Re: Spyruoklės e39 M pakabai
Autorius: Romas
Data: 2011-07-27 13:55:23
jei zinociau pageidaujamu spyruokliu (nauju) auksti , vijos stori,
vijos D ir viju skaiciu ir spyruokles klase , manau rasciau kazka analogisko .
ne viena karta taip daryta budavo , kai spyruokliu asortimentas
pasiuloje budavo mazas. O siaip katalogas (mano) E39 M klasiniu nerodo,
bet priekines pagal 528,535,540 randu 3 variantus, ir visi labiau skiriasi
vijos storiu, spyruokles auksciu, o vijos D skirtumas tik 2 mm. Forma
priekiniu vienoda .

romas