Tema: Re: blogas CH
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-06-30 19:33:58
Kiek man teko turet reikalu su CH, tai buvo arba voztuvai arba purkstuku
elektra.
Kai trumpino vienas purkstuko laidas i mase, tai kas keisciausia nors
pildavo per daug,\
CO buvo ribose (ko gero liambda zondas ysikisdavo), bet CH buvo uz prietaiso
ribu - virs 2000.
sutvarkius laidus, viskas stojo i vietas.

"Uredija" <info@rietmu.lt> parašė naujienų
> Siandiena padare diagnostika. Nieko nerado. Svaru.
> Dabar belieka voztuvu pakalenima ziuret. Susitariau kitai savaitei.
> Ziuresim ka ras motoristai.
>
> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message

>>> nedirbtu. Vakar visa gofra patikrinau, slanges nuemes pratampiau, jokiu