Tema: Re: E36 galine arka/sparnas, priekinis sparnas, keitimas?
Autorius: eMJei
Data: 2011-06-30 13:33:46
matai man patinka E36, retsykia perziurau skelbimus vokieciuose, tai jei
ir yra padorus variantas tai 2500-3000 eur, ir tai kas nors ne taip, tai
priekiniai langai ne elektriniai ar dar kas:) taip ir tvarkaus savaja..
ner jis lavonelis (nors cia susitarimo reikalas turbut kur masina
lavonas kur ne). Pazistu vokieciu kuriem masina 90k km virs 5 metu, jau
lavonas, nesaugu vaziuoti is shalies ir pan. Man tokia masina sakyciau
kaip nauja :D