na, kazkaip klysti speju, nes toks variklis 1ltr/1000 ag jau vaziavo ir puikiai skyne pergales F1 BMW vardui. http://gowithsolo.blogspot.com/2010/06/bmw-f1-engine-m1213-1000hpliter.html ir tai buvo 1985 metais beje... "FX" <someone@microsoft.com> wrote in message news:irlb88$l7q$1@trimpas.omnitel.net... > nu ir ne... tu pamirshti viena smulkmena kuo mazhesnis variklis sugebantis > generruoti didelia galia tuo shudiniau jis atidavineja kuro degimo metu > ishskirta shiluma kuri be abejo sudaro didzhiaja daly ir tik apie 30% > sudaro mechanine energija ish viso to ka kuras degdamas sugeneravo... > taigi kai paimsi 1000AG mazhame motore nezhinau kaip ir kuom tu jy turesi > aushinti bet visa tai remiasi y kosmines technologijas kaip dengimas > beriliu arba tiesiog kazhkuriu komponentu gamyba ish berilio. > > Be to sprogimas stipresnis kaip tu paskei neegzistuoja jis tiesiog gali > buti medzhiagos mases ishraishkoje didesnis, kuras turi savo ribas degimo > greichio taigi ar su turba ar be turbos tai drastishkai nesikeis. > > Kazhkada labai idomu straipsny skaichiau apie dragstery su 2000+ AG > pagamintu ish civic'o motoro... tai ten labai idomiai buvo aprashyta kiek > minuchiu motoras gyvena, apie tai kaip aushinimo kanalai yra uzhpildyti > keramika, kaip motoras apdorotas naudojant berily, keramika ir t.t. > Serijineje gamyboje net 500 AG dvilitris motoras kentetu nuo visokiu > problemu susijusiu su bendru mechaniniu patvarumu ir temperaturos > ishsklaidymu. > > P.S. jei turi 100kw ant alkuninio tai turi dar apie 200+ kw shildymo > efekta... > > FX > > "YZF" wrote in message news:irl5vd$dcu$1@trimpas.omnitel.net... > > > "Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message > news:irl03j$476$1@trimpas.omnitel.net... >> žinoma kad gali :) taip kokiai 20 minučių :D >> >> >> On 2011.05.26 09:54, YZF wrote: >> >>> 1000ag is 1 litro jeigu reikia. >>> >> > > Nu gal ne, gal kokiai valandai :)