Tema: Re: E46 CD Business vs BMW CD Professional
Autorius: eMJei
Data: 2011-05-09 15:12:44
O smagu girdet apie dar viena egzistuojanti e36 profesional:) Pas mane
itariu tas naujesnis, nes integruotas stiprintuvas (tavo kaip suprantu
eina atskirai).

Del garso kokybes, viskas LABAI aiskiai jauciasi , t.y. skirtumai tarp
Business CD , Profesional RDS , Business RDS, ar reverse RDS net ir su
mano standartiniais garsiakalbiais - todel manau juos nepelnytai
nuvertinate.