Tema: Re: REQ: Kaune reikalingas tamsus bmw laidos filmavimui
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-05-09 14:17:16
o tai kodel is karto bmw? ten ryskiai sedes blogietis????

per tokius vat vaflius kaip jus su tais stereotipais, paskui ir neina
normaliai su bmw vazineti.

p.s. siuzetas tai labai geras. as jums net turiu situacija. mano
laiptineje viena tokia trenkta pensininke reiktu nufilmuot ir pamokyt -
nes jau realiai uzkniso, vis zajavas be reikalo raso. gal sugalvotumete
ka?