Tema: Re: stiprus vejas
Autorius: Tautis
Data: 2011-05-07 12:19:55
Su facebook nesusije, bet pastaba gera. Nezinojau, kad ten by default viskas
visiems prieinama.

Mano atveju, tai greiciausiai turguje nuziurejo. Ieskau automobilio, tai
daznai po Kauno, Marijampoles turgu maluosi.

"slavik&dimon"  parašė naujienų news:ipsl75$3ke$1@trimpas.omnitel.net...

Ir siaip Tuckau, maziau reklamuokis internete (nors gal tau cia normalu
- ale pramoga). Feisbuke fotkes video, prieinama bile kam, dar video
idek, kur laikai raktus po kilimeliu, tai is vis problemu nebus. Nu
suprantu kad feisbukas cia tipo lygis, skelbtis ten fotkes masinos
deti, vaiko video, bet tai gal ne kiekvienam visa tai matyti/ziureti,
bent jau draugu ratui. Ar pas tave visa Lietuva - tai draugu ratas

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/65864_493143776584_521921584_5767157_4881008_n.jpg

Visi

zino, kad masina pasiurej laikai: ir kam reik ir kam nereik...