Tema: Re: Ka lietuvoj kainuoja e46?
Autorius: padugne
Data: 2011-05-05 20:49:25
On Thu, 05 May 2011 20:42:44 +0300, Ablasiejus wrote:

> nu ti ka ir sakau, kad nepasivelka, o kura ima.

Kiek sveria tiek ir ima. O sveria dachrena. Seip mano rida grynai miesto,
todel sanaudos tokios ir yra.

Kita vertus, nebaisei didelis skirtumas ar 170 ar 193 arklei. Biski yra,
bet ne dramatiskai.

> http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/267272.html sitas daba vien
> tik mieste praktiskai naudojamas. Ir tapke pasunkejo kazkiek. Tai pakilo
> sanaudos. 40k km laikesi apie 9.3. Gali vid.greicius paziureti.

Tai pagal greicius jis nemazai varineja uzmiestyje. Maniskes vidurkis per
visus kamscius ir sviesoforus <30km/h. Dabar neturiu kaip paziuret
tiksliu skaiciu.

> O plius 2.2 tai pas ji difas su zymiai didesniu perdavimu, begiai trumpi
> gaunas, ner malonus.

Trumpi. Bet kadangi variklis gerai izoliuotas tai kaip ir px.

--
kthxbai.