Tema: Re: REQ: dyzelistai Kaune
Autorius: Didzkis
Data: 2011-03-28 15:06:05
o kai vos bezda į gazą reakcija yra kokia nors ?
ar tiesiog variklis vos makaluojasi žemiau laisvų sūkių ?

man panašaii buvo. arba makaluojasi vos vos be jokios reakcijos. arba kai atsigauna važiuoja
normaliai jei stipriai neužmini.

labai gali būti kad kuro siurbliai, bake ar po sėdyne reikalauja restauracijos.