Tema: Re: BMW E34 520
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-03-06 21:08:39
tai kam i meila. galiu ir cia.

1996-ais ja is lenkija buvo bandoma pervezti kazkokia kontrabanda,
buvo bandymas begti nuo pareigunu, pershautos padangos, "Schwere
Schäden" (nezinau ka reiskia, bet tipo pirmas zodys tai "sunkus"
pazodziui), tada konfiskuota, nes gezus pasodino, ir parduota uz 1500
markiu aukcione 1998-ais. Nuotrauku vokiski archyvai tada nekaupe, tik
nuo 2005. Siaip tai keista - konfiskuotas vokieciai tada dar
operatyvininkams perduodavo, bet sita "netarnavus". Kodel "civiliams"
pardave anksciau nurashymo datos - nezinau. Gali buti, kad bahuriukai
isheje is tiurmos atgal atsipirko.