Tema: Re: e36 kuro siurblys
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-03-02 18:31:54
A ne tavo feja dyrba neries kr. netoli tu servisu visu kaune?
Stoviu ten aikstelej, po darbo matau ateina moteriske seda i e36, pasedi
bisky,
islipa, acidaro galines desines duris, nulupa kede ir dauzo kazka. Ede ede
kazka ten,
privaziuoju, sakau ka yra? Tai tipo siurbliukas neveikia, tai va vis
padauzau ir usikuria.
Nuble, po 10 min. dauzymo uzvede ir isvaziavo...