Tema: Re: Bmw 325 E36 Tds, 1997/12m.
Autorius: fx
Data: 2011-03-01 20:34:32
Ačiu už atsakymus ir nuomones. Turejau E34 TDS, žinau kas prie ko,
asmeniškai man - patiko. Labai staigiai reikėjo auto už ribotą biudžetą, tai
inmečiau linką čia: maža kas, gal kas domėjosi BŪTENT ŠITA auto, bo
skelbimas voliojasi virš pusės metų. Jau nusipirkau kitą mašiną, kad nekelti
fleimo - neįvardinsiu kokią.

P.S. FX - tikrajam. Nika pasikesiu, bent jau siame grupse jo neliks.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5917 (20110301) __________

http://www.eset.com