Tema: Re: x3
Autorius: Domas J.
Data: 2011-02-18 04:12:59
Taip Rokai, keletas tukstanciu litu pirmaisiais automobilio
eksploatavimo metais yra lemiamas veiksnys siuo atveju.

As - nepataismomas BMW fanas ir mano megstamiausias mano video yra
http://www.youtube.com/watch?v=1FxHM_MWRJk
Mintyse pakeiciu MAC i Audi, PC ir Vista -> Krasta Auto Kaunas. Padeda
atsipalaiduoti.

Siap, dar erzina, tie "pederastai" Audi savininkai. Suprantu, kad jie
tik giriasi! Pasakoja, kad ju dileris padare viska kaip reikia, nieko
nepamirso. Ir taip kiekviena karta. Keista, neklysta tik tie kurie
nedirba.... Matyt juos apgavo ir nieko automobiliui nedare.... Po to dar
kazkoks QA skambino isitikinti, kad viskas OK (tamsuoliai, nezino kas
yra QA).

Fcuk juos! Yoga, Pilates...