Tema: Re: Meetas
Autorius: BG
Data: 2011-02-10 00:56:27
bet kur cia geda ? kodel jei tarp juostu metaisi iskart lochas ? nu pvz
skubejo zmogus, o koks nx tau skirtumas?tegu sau vaziuoja, tai ne, reik
triuksma kelt.  Tau labai gaila , kad jis is tos juostos nuvaziavo tiesiai?.
O kodel nesakai apie tuos lochus kurie antra juosta 50 km/h vaziuoja?  Del
tokiu ir reikia po to is neleistinos juostos judet jei labai reikia. blet
tvarkdarys n...  kaip sakoma "tajota me4ta idiota", taip i yra :D