Tema: Re: telefonu sinhronizacija su BMW
Autorius: toot
Data: 2011-02-08 21:52:52
kazkurioj simb versijoj knygutes neskaite ir dar bugas buvo - po atsijungimo
nuo hf pasnekovams girdejosi savo balso aidas.
Cia taip buvo lyg su E71 ar su E61, ar su abiejomis, nebepamenu. Su E72
bendrauja normaliai, sinchronizuojasi automatiskai, tiktai irasu skaicius
auto ribotas 300 ar 500 irasu panasu.