?Man viena karta taip buvo ant ex M5 E39. Tai buvo dusle kazkur atsilaisvinus, tai ji ten kartais liesdavosi prie dezes ar tai kardano ir burbedavo. Krastoj pirma karta nuvarius, pasiule puse vaziuokles pasikeisti :) Martis "diskena" wrote in message news:ihoh4k$j7a$1@trimpas.omnitel.net... Gal kas susidūrė empyriškai, o gal kas labai protingas ir išaiškins dedūkciškai: kai su savo ištikima krekgždike įsibėgėju daugiau kaip 50 km/h ir atleidžiu gazą, atsiranda tokia lengva vibracija, gal daugiau garsas nei vibracija, nu bet vistiek. Kai gazuoji, jos nėra. Kai negazuoji laisva pavara, jos nėra. Kai negazuoji nelaisva pavara, t.y. kada ratai suka greičių dėžę ir variklį, ji yra. Kai darai dešinį posūkį, ji yra. Kai darai nors ir lengvą kairį posūkį ar bent rikiuojies į normalesnę juostą - JOS NĖRA. Kas čia kūrva yra? Mano spėjimas būtų kad greičių dėžės poduška ar poduškos paplyšę? Ir tai, kad kairėn sukant dingsta netgi nurodo kurios pusės labiau paplyšę? Tai čia toks nuoseklesnis spėjimas. Kitas, mistiškesnis variantas būtų gal susijęs su ratais -- faktas, kad ant mašiodos dabar kelis metus nebalansuoti ir kaip reikiant per duobes xujarinti skardękai. Gali gal čia būt su jais susijęs koks nors mistinis fenomenas? Pažiūrėsim iš išsiaiškinsim aišku prie progos su Įgaliotiniu, bet vistiek įdomu paspėlioti gi, ką?