Kai pasigilinau, tai susidaro ispudis, kad draudimo bendroves nemazai prisideda prie sitos situacijos. Nezinau ar is trumparegisko taupymo ar apskaiciavimo. Kadangi kokie 8/10 pirkti ne is dilerio, "nepakisti" po BMW draudimo programa, tai arba visai nedrausti arba drausti belenkokiomis KASKO salygomis su visais nusidevejimais ir taisymais srotiniose servisuose naudojant tokias pacias detales. Kitaip tariant, pacios draudimo bendroves seria zulikus. O su nedraustais ir taip viskas aisku. Kaip tulas lietuvis besiputotu ant zuliku ir dievagotusi nesidesias vogtu detaliu, bet visi principai isnyksta kaip dumas, kai reikalas paliecia jo pacio kisene. On 2011.01.24 12:58, Maneki Neko wrote: <...> > Kas blogiausia, kad draudimas kazkaip idomiai siuncia tik i viena > servisiuka, o nuvaziavus i ta servisiuka, gauni atsakyma: reikes savaite > palaukti, nes sunku gauti. Kas dar istrigo, kad paprase manes masina > palikti visa ta laika kol parktroniku jie ieskos :) (dar sutapimas, kad > serviso savininkas toki pat e65 turi, ta ir draudime paminejo). > Pagalvojau, kad gal "asilas" ant kaktos ar nugaros uzrasyta man buvo... > Tai dar reikejo isaiskinti, kad ieskotu, o kai tures paskambintu, kad > atvaziuociau susideti tik. Domas