Tema: Re: Akcija kiaulems
Autorius: Geralt
Data: 2011-01-24 13:54:23
Man Lietuvos ekonomika kyla kai kisenej daugiau lieka.
Tada jauciu, kad geriau ant Lietuvos.

Bliat uzteks blevyzgot, ne pirma bnv turiu ir zinau, kad nusilupa tie sudai, todel siulau visiems kartu uzsipirkti, jeigu yra noras.
Bus daugiau graziu E39 ant Lietuvos = geresnis jausmas, kad Lietuvoj gyvent gera (nu kazkas tokio...).
Jeigu bent vienas nusipirks (be manes) del sito mano posto - tai jau ekonomikos kelimas, nes galejo ir toliau ekonomika auginti tiktai savo kisenej. Tuo paciu vykdau vyriausybes politika - traukiu litus is kise.... is seselio!
Vat teip blia!