Nea, gi nemaciau taves realiai niekur. Kodel prigautas?:) > aha neatpazinai?:), bet buvai prigautas.... > -- > BMW 330Ci M paket > "DViL" <qwerty@qwerty.net> wrote in message > news:go0ml9$71k$1@trimpas.omnitel.net... >> Tik kai tepalai pasiekia darbine temperatura...:) Man kazkaip pasirode, >> kad tuoj turetu uzsidegti rodykle i kaire:) >> Tai cia tu buvai? Grazi mashina:) Numeriai blatni:) >> >>> bliamba kaip tu vazineji, per dviguba istisine, skersas visas,-baisu! >>> -- >>> BMW 330Ci M paket >>> "DViL" <qwerty@qwerty.net> wrote in message >>> news:go0lgr$4o3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Studentui iki 35 m.:)) >>>> >>>>> as tai nesuprantu- kam mergai toks variklis? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Jaegermeister >>>>> >>>>> >>>>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >>>>> news:go0ivr$vct$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> vistiek nusigandes kazhko :((((( >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> TUDA NX ----> (c) >>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>> news:go0isg$v69$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> http://www.gazas.lt/hartge-bmw-135i-labai-greitas-mazylis/667 >>>>>>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:go0imm$uqv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> ner nuotraukos is priekio? >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> TUDA NX ----> (c) >>>>>>>> "kryzhius" <kryzhius@yahoo.com> wrote in message >>>>>>>> news:go0ih4$ufv$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Isvaizda ziauri :D >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Gamyklinis 3 l darbinio tūrio variklis, turintis dvi turbinas, >>>>>>>>> patobulintos motoro programinės įrangos dėka tapo dar galingesnis - >>>>>>>>> esant 5660 aps./min galia siekia 350 AJ, o sukimo momentas, prie >>>>>>>>> 2950 >>>>>>>>> aps./min., yra lygus 480 Nm. >>>>>>>>> Galingesnis BMW tapo ir gerokai greitesnis - 100 km/h greitis >>>>>>>>> dabar >>>>>>>>> pasiekiamas per 4,8 s, o tai net puse sekundės greičiau nei >>>>>>>>> gamyklinės >>>>>>>>> automobilio versijos rezultatas. Maksimalus greitis nėra ribojamas >>>>>>>>> ir >>>>>>>>> yra lygus 280 km/h. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >