Tema: Re: Dichkiui - kokios X5 sanaudos ziema ?
Autorius: zhaltas
Data: 2009-02-23 22:31:08
esta rode per zinias, linksmas toks estas, stovi sypsosi, galvoja turbut kad 
bajeris ;)

"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> parašė naujienų 
news:gnv0m0$arq$1@trimpas.omnitel.net...
> Fura ileke i kauno tiltu vagoneli, palapine ir kompresoriu. Estas nemate, 
> kad veikia tik puse tilto
>
>
>
> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message 
> news:gnuu86$80v$1@trimpas.omnitel.net...
>> Mleee... siandien i KLPD puse, nuo Statoilo iki tilto 1h prastovejau....
>> avarija apacioje, fura narkomanes su zaliu lapu masinike pabuciavo:/
>> Tai kamstis kaip reikiant:(
>>
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gnuscj$5do$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai mieste kaip e92 330 :)
>>> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message 
>>> news:gnu3i5$rvr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Na, kaip beskaiciuociau pilant kura ar ziureciau i kompo rodmenys, bet 
>>>> apie 12ltr/100 km itelpu vazinejant taupiai.
>>>> Jeigu dar kamscio A1 per Nemuna nebutu, manau sanaudos dar mazesnes 
>>>> butu, nes ten kartais prastovima ir 45-60 min. i viena puse, vazinejant 
>>>> i darba ir atgal.
>>>>
>>>> "Silvano" <ateikpas@mane.lt> wrote in message 
>>>> news:gnu2d1$pps$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> neisivaizduoju kaip dvieju tonu benzinine karve su tokio dydzio ratais 
>>>>> 4x4 gali imti 11,7 :) nebuna tokiu sanaudu :))
>>>>>
>>>>> "toot" <stepasNOSPAM@wood.lt> wrote in message 
>>>>> news:gnu15m$nkf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> normaliai vienok , aciu
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message 
>>>>>> news:gntvf3$kdv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Taupant 11,7-12,3
>>>>>>> Vaziuojant normaliai - 13/14.
>>>>>>> Sportuojant - 16/17.
>>>>>>>
>>>>>>> Nuo pirkimo, pravaziavus 5tkm vidurkis, 12,6.
>>>>>>>
>>>>>>> "toot" <stepasNOSPAM@wood.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:gnou8m$noh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> pasidalink patirtimi jeinepaslaptis.
>>>>>>>>
>>>>>>>> dekui
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>
>