Tema: Re: Nerodo kuro kiekio E46
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-02-23 18:42:23
shiaip tai viskas gerai kol gerai. Per variklio ECU jis paleistas, su ta salyga gausiai jautrus itampos kritimui. Kaip pas mane - akumas toks, degima ijungus gali sujungt viska - veikia be problemu. O vat starterio ishjudint ish vietos neisheina, nors jauchiasi truksta chiut chiut.....bet ne, krenta itampa ir atjungia. :).

--
Dainius