Legendos del M50/M52, o ne del M54. Beje, krize, neber Vilniuj kamsciu :)) Ir tu gyveni uzmiesty, kas labai "teigiamai" itakoja sanaudas. "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:gnudeq$fh6$1@trimpas.omnitel.net... > nu iskur tos legendos del 2.0i e46 apetito, mano drauge vazineja su tokiu, > atstumas iki darbo apie 4km, malasis vien mieste, plius dienos metu daznai > vaziuoja i centra, atgal per kamscius, tai pas ja sanaudos malasi apie > 11.5l/100km, o kai su sita auto anksciau vazinejosi mano mama, tai isviso > vidurkis 10 litru nesiekdavo. > -- > BMW 330Ci M paket > "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message > news:gnucvg$ekk$1@trimpas.omnitel.net... >> nu jei 2.0 traukia/vaziuoja taip pat prie 2k rpm, miesto rezimu nereikai >> te jo preivartauti, norint nuo sankryzos pajudeti-kodel ne. Jei uzmiesty >> vaziuojant 120km/h ir neina ten 4k rpm-kodel nepasirinkus 2.0. Gal e90 >> jau normaliau su motoru 2.0, tai smagus vairantas. Bet jei toks bukas ir >> taip smagiai benza megsta kaip e46 2.0i, tai hmm... >> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >> news:gnubt6$cgm$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kaip dazhnai ponas naudojate savo VALO 3.0 resursus? >>> >>> FX >>> >>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>> news:gnu1ms$oir$1@trimpas.omnitel.net... >>>> as tikrai zymiai mieliau vazineciau ir vazineju su 330 e46, nes man e90 >>>> isviso negrazi (ikifeisliftine), o jeigu dar nevalas 2.0 tai i nakum >>>> tokia masina. >>>> -- >>>> BMW 330Ci M paket >>>> >>>> "Delavoj" <investmz@gmail.com> wrote in message >>>> news:gntkmr$v4u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> bet uz tokius pinigus geriau vazineciau su e90 kokiu 2006m 320i, negu >>>>> su e46 coupe su m paketu:) >>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>> news:gntk8i$u9q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu sunku pasakyti, bet man feislifto jis kazkaip toks labai jau >>>>>> gerietiskos isvaizdos, o vat senojo snukis "piktesnis", manau del to >>>>>> m3 ir negavo veido feislifto, bet kaip teisngai paminejai tai skonio >>>>>> reikalas. >>>>>> -- >>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>> "all set" <allset@inbox.lt> wrote in message >>>>>> news:gnp0if$qrr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> besisypsancios tos lempos nepatinka ar kas? >>>>>>> siaip visur skonio reikalas aisku. >>>>>>> >>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>> news:gnon8b$d6j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> pasikartosiu, man snukis feisliftinto nepatinka, va subine kitas >>>>>>>> reikalas.:), daryciau feisliftintam downgreida i iki jeisliftinio >>>>>>>> prieki perrinkciau.:) >>>>>>>> -- >>>>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gnolqk$apu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> nu as i facliftini ziureciau nebet tuo atveju-jei BUTINA salyga >>>>>>>>> turi buti, tarkim ne senesnis nei 2003m. Jei tinka ir >>>>>>>>> senesnis-kodel ne. Facliftinis ar grazesnis-cia jau labai didelis >>>>>>>>> klausimas. >>>>>>>>> KAd butu su pilnu m paketu-kitokios kainos... >>>>>>>>> "all set" <allset@inbox.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:gnolli$ai4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> as asmeniskai i toki neziureciau. Geriau jau faceliftinis >>>>>>>>>> variantas, butinai mpaketas normalus. Nes cia kaip matau bent >>>>>>>>>> vairas tai ne m-kinis. >>>>>>>>>> Dar neaisku, kiek ruosiesi/galesi isleisti. Bet sitas manau >>>>>>>>>> nevertas demesio >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Mindaugas" <seimas@dega.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:gnoib2$5cr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Na va, >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Jusu komentarai padeda. Ka jau sugebat tai iskritikuot ir >>>>>>>>>>> ispyzdavot :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Siaip tai tikrai ka isvardinot tai teisingai >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Niaukti langai -minusas >>>>>>>>>>> Amerikonas tarkim minusas >>>>>>>>>>> Xenonai - minusas >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Dekit benzui pliusa, kas ten statistikas vedat :-) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >> >> >> > >